You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ENJOY FREE SHIPPING & 30 DAY RETURNS

DIAKO

  • Coșul este gol!

×

1. Politica de livrare


1.1.Bunurile sunt livrate Cumpărătorului la adresa prevăzută în comandă și în modul ales de către Cumpărător în comandă, dacă nu se specifică altfel.

1.2. Livrarea se face in orice localitate din Romania.Termenul de livrare este orientativ si se aplica doar produselor care se afla pe stoc in momentul depunerii comenzii. Pentru produsele care au specificata o alta data de livrare in descrierea produsului, termenul de livrare se scurge din momentul datei precizate.

1.3. Termenul estimativ de livrare, pe teritoriul Romaniei, este de 4-7 zile lucratoare.

1.4. NU se aplica costuri de livrare pentru Cumpărător


2. Politica de Retur si Anularea a contractului


2.1. Cumparatorul are dreptul de a solicita restutuire banilor in termen de 14 zile calendaristice, din momentul in care a fost receptionata comanda.

Potrivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati şi fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului" conf. O.G. 34/2014 , pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014.

De asemenea, cheltuielile de re-expediere vor fi suportate de catre Diako.

2.2.Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:


1. Contactati-ne la adresa de e-mail: contact@diako.ro sau la numarul de telefon +40721000700. De asemenea, puteti folosi formularul de retur disponibil la https://diako.ro/index.php?route=account/return/add

Subiect: Schimb/ Retur produs comanda nr........

Corp email: Va rugam sa mentionati problema pe care o aveti, daca doriti retur sau schimb de produs. Completati in e-mail numarul dvs. de telefon si un reprezentant Diako va va contacta in cel mai scurt timp.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala. Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.

 

3. Va vom contacta in cel mai scurt timp si vom trimite la dvs. un curier pentru a ridica produsele pe care doriti sa le returnati sau schimbati

.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre Diako.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN comunicat unui reprezentant Diako. 

 

4. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

In cazul in care primiti un produs defect,va rugam sa transmiteti email dupa modelul mai sus mentionat, iar noi vom efectua inlocuirea produsului defect sau deteriorat. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Diako. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

5. Produse livrate gresit

 

In cazul in care primiti un alt produs fata de cel comandat,va rugam sa transmiteti email dupa modelul mai sus mentionat, iar noi vom efectua inlocuirea produsului. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Diako. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Observatii generale - Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:

Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

  • Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  • Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.